čtvrtek 21. května 2015

Můj zázrak jménem Dermacol!

Ahoj všem po delší době!

Dnes mám pro vás připravený článek o kosmetice Dermacol. Tato značka patří rozhodně k mým nejoblíbenějším a to rovnou z několika důvodů. Prvním z nich je asi obrovský výběr který Dermacol poskytuje, takže si myslím, že si tu opravdu každý najde svoje. A dalším důvodem je pro mně rozhodně kvalita. Přijde mi mnohdy lepší než všechny drahé značky, a kdykoliv ho navštěvuji mám plnou tašku kosmetiky na rozdíl od jiných prodejců, kdy si domu nesu jen rtěnku nebo make-up. Proto bych Vás dnes ráda seznámila s produkty na zvýraznění očí, které denně používám, a které si nemůžu vynachválit!
Moje sbírka od Dermacolu.

Eye shadow base je asi nejjemnější podklad pod stíny. Nelepí se a je spíš pudrového složení. Má perfektní trvanlivost a stíny na něm vypadají opravdu fantasticky!


I když stíny používám převážně z paletky Naked 2 na Dermacol jsem ani v této oblasti nezanevřela. Dají se krásně doplnit a vydrži strašně dlouho i bez podkladu a neomrkají se.


Dalším "zázrakem" jsou definitivně všechny linky, co Dermacol vyrábí. Jednoduše se nanáší a kvalita je napřiklad s L´Oréalem neporovnatelná. Mají krásnou jasně černou barvu a vydrží celý den. 


Ale pokud bych měla doporučit konkrétní produkt, bude to kolekce Longlasting. Mají zebrový obal a až na pudrové linky drží všechny dlouho a nanáší se úplně samy. 


Posledním dnešní produktem je Vampire Mascara. Dlouhá léta jsem zkoušela všechny možné řasenky od L´Oréalu, Mabelline nebo od značky Helena Rubenstein, ale ani jedna neudělala to, co jsem chtěla... Hledala jsem řasenku, co vydrží na očích a řasy zhustí a prodlouží a až teď jsem jí konečně našla! Nemůžu jí nic vytknout. Kartáček odpovídá mým představám a to, co dokáže udělat s očima je úžasné. Proto vřele doporučuji! 

Doufám, že se Vám článek líbil, a že jsem Vám alespoň trochu pomohla při výběru, pokud jste ještě nad něčím váhali. V nejbližší době chystám článek o péči o pleť od Dermacolu, tak se máte rozhodně na co těšit!

Brzy ahoj! J.


2 komentáře:

  1. Můj ty bože! Vidím v tobě potenciál! Dlouho jsem váhal, ale teď mám jasno! Vnesla jsi mi zas chuť do života. Hodně štěstí na ČVUT! Piš dál!
    Veselé Vánoce a čest kosmetice!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju! :) i když nechápu teď Vánoce. Ale i tak každá podpora a nadšení mně neskutečně těší! :)

    OdpovědětVymazat